Intersport rabatordning
Tilmeld dig Club INTERSPORT og få 15% I KONTANTRABAT.

Som medlem af Club INTERSPORT får du besked om nyheder, tips og tilbud før alle andre! Vi tilbyder dig en attraktiv bonusordning, særlige medlemsrabatter, mulighed for at deltage i konkurrencer og VIP-arrangementer og meget mere. Her på din personlige profil har du mulighed for at:
  • Se og rette dine oplysninger og præferencer
  • Tjekke dine elektroniske boner
  • Følge med i din bonusoptjening
  • Se dit hovedkort og evt. tilknyttede kort

Club INTERSPORT er til for DIG og det er gratis at være medlem. Du kan til enhver tid melde dig ud under ”Min Profil’, vær blot opmærksom på, at du i så fald mister din optjente bonus samt retten til at deltage i konkurrencer, afhente præmier og indløse værdibeviser, der kræver gyldigt medlemskort.

Tilmeld dig via IF32 Gymnastik, som så afleverer følgende oplysninger til INTERSPORT:

• Navn
  • Email adresse
  • Telefon

Medlemsvilkår se http://intersport.dk/medlemsvilkaar
01.04.2020
12.09.2012 kl. 18.00 - 01.04.2020 kl. 19.00
Glostrup
0,00 kr.
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'