Klubmodul henter siden
Ny sæson planlægning
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kære trænere og bestyrelse.

Bestyrelsen siger tak for en fantastisk sæsonafslutning i form af vores opvisning. Og mange tak for den fine gave og kortet til os alle.

Nu hvor sæsonen er afsluttet (nogle hold undtaget) på sædvanlig festlig vis, betyder det, at det er tid til at kigge fremad mod næste sæson. Og det vil vi gerne gøre i fællesskab med vores skønne trænere.

Så kom og vær med. Bliv inddraget i planlægning af programmet, få ordnet holdbeskrivelser, opfrisk din trænerbeskrivelse på hjemmesiden. Kom med nye ideer og byd ind. Vi får tid til at fordybe os i forberedelserne i fællesskab og måske kommer der masser af guldæg til sæson 2018-2019.
Gå ikke glip af denne chance for at sætte DIT præg på næste sæson og få en hyggelig dag med dine kolleger i IF32 Glostrup Gymnastik.

Bestyrelsen byder på morgenbrød og frokost. Du skal blot møde frisk op, have tænkt over, hvad du vil træne, hvad der mangler / skal med i trænerhåndbøgerne. Reflektér gerne over, hvad DU kan/vil bidrage med i foreningen. Og så skal du ellers bare nyde dagen i gymnastikplanlægningens tegn.

Hvornår: Søndag d. 26. maj kl. 9-17
Hvor: Glostrup Fritidscenter, Christiansvej 2 (det er dér med svømmehallen)
Husk tilmeldingsfristen – vi glæder os til at modtage din tilmelding.
Tilmeldte
Tilmeldingsfrist
21.05.2019
26.05.2019 kl. 09.00 - 26.05.2019 kl. 17.00