Træner
Amalie Baunsgaard Nielsen
Camilla Bendtzon
Beskrivelse

Gymnast og instruktør gennem mange år. Oprindende fra Bornholm men har boet i Glostrup i 6 år. Har været på Idrætshøjskole og mange træner kurser bag mig. Jeg har gået til gymnastik i foreningen her to sæsoner på familieholdet og er nu selv klar til at tage over og sørge for fortsat god træning for barn og forældre.

Caroline Engmark
Cecilie Kondrup Karlsson
Beskrivelse

Jeg har været ansat i IF32 gymnastik forening siden 2005, hvor jeg startede som hjælpeinstruktør for børnespringhold. Igennem min tid i klubben har jeg haft forskellige springhold - både drenge og piger. I år har jeg taget springet videre og er blevet en del af trænerteamet, som skal udgøre de nye TeamGym hold. Jeg har selv en længere fortid som spring/rytme gymnast i foreningen og i TGF, hvor jeg selv har dyrket konkurrence gymnastik.

Claus Nielsen
Emil Lynge Bentved
24788082
Efter selv at have været aktiv gymnast siden jeg var 1½ år gammelt, valgte jeg før 2013-14-sæsonen at bytte pladsen som gymnast ud med en plads på sidelinjen. Først som hjælpetræner for både spilopperne og de mindste rytme/spring hold. Som årene er gået har jeg fået mere og mere ansvar.
Nu er jeg en ledende del af nogle fede trænerteams fordelt på mine forskellige hold. Jeg var også med til at arrangere og afvikle GymCamp sæson 2018-2019.

Mail: emil.bentved@gmail.com
Emma Gudmundsson Vandbæk
Erik Borup Hansen
Henrik Kruse-Hansen
Ida Lynge Bentved
Julie Herskind Heick
Karla Heramb
Lærke Lützhøft
Beskrivelse
Jeg er en pige, der er rigtig glad for at gå til gymnastik og det har været en stor del af mit liv siden jeg var 4 år. Jeg  har gået på mange forskellige springhold, bl.a. konkurrencegymnastik, rytmegymnastik og springgymnastik.
Jeg kom til IF32 gymnastikforening i 2018, hvor jeg gik til spring/rytme gymnastik, hvor jeg forsætter. Jeg begyndte at undervise som hjælpetræner i  sæson 2018 for spring/rytme mix 5-6 årige børn.

I sæson 2019 er jeg ungdomstræner, og forsætter med spring/rytme mix 5-6 år.
Maja Richter Krogsgaard Andersen
Mathilde Hjort Petersen
Beskrivelse
Jeg har selv sjippet i IF32 Gymnastik i 9 år, hvor jeg er rykket fra begynderholdet til konkurrenceholdet. Jeg har bla. deltaget i EM og VM.
Tidligere har jeg været hjælpetræner på sjippehold for begynder og øvede. Derudover har jeg også været en del af trænerteamet for det yngste konkurencehold.
Nikolaj Plauborg Pedersen
Sine Nordbo
Beskrivelse
Mit navn er Sine Nordbo, jeg er 46 år gammel. Jeg har danset siden jeg var en helt lille pige og undervist
i minimum 30 år.
I sæsonen 2019-2020 skal jeg have et hold med Ballroom Fitness, og det glæder jeg mig meget til. Det er min første sæson i IF32 Glostrup.
Søren Engmark
Beskrivelse

Startede med gymnastik i 1991 og har sideløbende med at jeg selv sprang haft både mini hold og junior konkurrence hold. Jeg har siden 2010 haft et drengehold i Ishøj, hvor jeg bor, og har de sidste par år også haft juniorholdet. Begge sammen med Caroline Vestergaard. Begge mine piger (årgang 2003 & 2007) springer selv, så meget af hverdagen går med gymnastik. Både i hallen og derhjemme.

Tatiana Brandli
Viktor Jager Lykke
Kevin Seneca Uldahl Persson
Beskrivelse
Jeg har været en del af foreningen siden jeg var 6 år gammel hvor jeg startede til springgymnastik. Da jeg selv stoppede som gymnast blev jeg hjælpetræner og har de sidste 4 år været træner på forskellige springhold for både piger og drenge i forskellige aldre. I år har jeg taget springet videre, hvor jeg har uddannet mig til træner og er blevet en del af trænerteamet, der skal udgøre de nye TeamGym hold.
Ungdomstræner
Freya Nørgaard
Nikoline Steen Vinther
Velma Mbandi
Hjælpetræner
Alma Hamæl
Ida Havmøller Buttenschøn
Jasmina Skaarup
Julie Stegler
Marie Runge Pedersen
26314663
Mathias Mølbach
Afkrydser
Dina Petersen
Beskrivelse
Jeg er gymnast i IF32 igennem mange år og er selv rigtig glad for motion og bevægelse. De sidste par år har jeg været tovholder for fredagsholdet.