Caroline Engmark
Cecilie Kondrup Karlsson
Beskrivelse

Jeg har været ansat i IF32 gymnastik forening siden 2005, hvor jeg startede som hjælpeinstruktør for børnespringhold. Igennem min tid i klubben har jeg haft forskellige springhold - både drenge og piger. I år har jeg taget springet videre og er blevet en del af trænerteamet, som skal udgøre de nye TeamGym hold. Jeg har selv en længere fortid som spring/rytme gymnast i foreningen og i TGF, hvor jeg selv har dyrket konkurrence gymnastik.

Kevin Seneca Uldahl Persson
Beskrivelse
Jeg har været en del af foreningen siden jeg var 6 år gammel hvor jeg startede til springgymnastik. Da jeg selv stoppede som gymnast blev jeg hjælpetræner og har de sidste 4 år været træner på forskellige springhold for både piger og drenge i forskellige aldre. I år har jeg taget springet videre, hvor jeg har uddannet mig til træner og er blevet en del af trænerteamet, der skal udgøre de nye TeamGym hold.