Tilmelding starter mandag d. 6. juli for vores "gamle" medlemmer. Alle andre vil kunne tilmelde sig mandagen efter - nemlig d. 13. juli
Hvis der er spørgsmål til de enkelte hold, kan instruktørerne kontaktes via mail.
Bestyrelsen og trænerne glæder sig til at komme i gang med den kommende sæson, hvor vi som altid vil sikre at alle gymnaster får en god oplevelse.