Sjipperne til EM i Ungarn

Mere end godkendt EM

Vores dygtige sjippere er nu vendt hjem fra Ungarn efter flotte præstationer ved European Open Tournament, hvor det blev til hele 3 sølvmedaljer og flere flotte placeringer.

Men ikke mindst en masse erfaringer rigere, som pigerne kan bruge på deres videre udvikle som endnu dygtigere Rope skippere

Vi er stolte af jer!

Årets træner:

Stort tillykke til Lærke Lützhøft, som blev kåret til “Årets Træner” i sæsonen 23/24

Lidt fra sæsonen 2023-2024

I starten af 2024 var der flere fejringer
Ved Glostrup Kommunes Idrætshædring modtog vores Rope Skippere en fortjent hædring for indsatsten ved Danmarksmesterskaberne.
Til den årlige nytårsfest i Hovedbestyrelsen i IF32, var gymnastikafdeling også blandt prismodtagerne:

Tommy Karlsson, som varetager rollen som foreningens “Næstformand” og “Sportslig Ansvarlig”, blev tildelt den meget flotte “Knud Sørensens Mindefond”. Prisen bliver givet til en person, som har udvist bemærkelsesværdig klubarbejde gennem en længere årrække.

Vivian Fink, som både varetager rollen som  foreningens “Kasserer” og “Sekretær”, blev tildelt årets “Oscar”. “Oscar” prisen bliver tildelt personer, som har gjort en stor indsats af økonomisk art i IF32 regi.